29 Ekim 2008 Çarşamba

Gelmiş Geçmiş En Müthiş Acayip Haber


Yeni tanıştığı kadının evinde alkolü fazla kaçıran Ahmet Yılmaz, gece yarısı uyanınca yanlış odaya girdi. Karanlıkta kadının, 76 yaşındaki felçli annesine tecavüz eden Yılmaz kendini, "Çakmağı yakınca gözlerime inanamadım. Besmele çekip kadının elini öperek odadan ayrıldım" diye savundu.

BURSA’nın Kestel İlçesi’nde 3 çocuk babası Ahmet Yılmaz (53), 18 Ağustos 2008 gecesi birlikte alkol aldığı Mehmet Tokmak (35) aracılığı ile tanıştığı Gülsüm Ç.’in (29) evine gitti. Eşinden boşandıktan sonra kızı ve felçli annesiyle yaşayan Gülsüm Ç., Mehmet Tokmak ve Ahmet Yılmaz ile yemek yedi. Gülsüm Ç.’nin kola içtiği yemekte şarap içmeye devam eden Ahmet Yılmaz, Mehmet Tokmak’tan, Gülsüm Ç.’nin odasını öğrendi. Aşırı sarhoş olan Ahmet Yılmaz sızınca, Tokmak ile Gülsüm Ç. ise bahçeye çıkıp sohbete devam etti.

Üçüne de dava açıldı

İddiaya göre gece uyanan Yılmaz, odaları karıştırınca yanlışlıkla Gülsüm Ç’nin annesinin odasına girdi. Işığı açmayıp, yer yatağında yatan yaşlı kadının yanına giren Ahmet Yıldız, hareket edemeyen kadınla cinsel ilişkiye girdi. Gülsüm Ç.’nin durumu fark edip şikáyeti üzerine Ahmet Yılmaz hakkında ’cinsel saldırı’ suçundan, Gülsüm Ç. ile Mehmet Tokmak hakkında ise ’cinsel saldırı suçuna iştirak’ten dava açıldı.

Besmele çekip el öpmüş

Bursa 1’inci Ağır Ceza Mahkemesi’nde 18 yıl hapis cezası istemiyle yargılanmaya başlanan Ahmet Yılmaz, "Gülsüm’ün odası yerine yanlış odaya girmişim. Bu sırada çıkan sesleri Gülsüm’ün aldığı zevk olarak düşündüm. Hoşuma da gitti. Göğsüme vurmasını fantezi olarak kabul ettim. Elimi ısırınca ’Ne oluyor bu kadına?’ diye sinirlendim. Işığı yakmaya korktum. Cebimdeki çakmağı yakınca gözlerime inanamadım. Çarpıldığımı sandım. Besmele çekip kadının elini öperek odadan ayrıldım. Ama ilişkimizde birleşme olmadı" dedi. Mehmet Tokmak’tan, kendisine zengin bir koca bulmasını istediğini, bu nedenle Ahmet Yılmaz’ı evine getirdiğini anlatan Gülsüm Ç., "Ahmet gece sızdı. Sonra anneme tecavüz etti. Gürültü üzerine odaya girince olayı anladım, Suçsuzum" dedi. Ahmet Yılmaz’ın cinsel ilişkiye girdiği doktor raporu ile belirlenen yaşlı kadın konuşamadığı için ifadesi alınamadı. Sanığın tahliye istemini reddeden mahkeme heyeti, duruşmayı ileri bir tarihe erteledi.

Hiç yorum yok: