11 Eylül 2008 Perşembe

Hırsız bu kez karate şampiyonuna çattı



Roma'da Termini Tren İstasyonu'nda Romanyalı yasadışı göçmen bir adam, öğleden sonra durdurduğu 29 yaşındaki Lara Liotta'dan önce sigara istedi. Ancak Lara Liotta, sigara içmediğini söyleyerek yoluna devam etmek isteyince, bir anda Romanyalı'nın saldırısına uğradı. Fakat bu kez olan, Lara Liotta'nın dört kez 55 kilo altı İtalya Karate Şampiyonluğu'nu kazandığını bilmeyen Romanyalıya oldu.

Liotta kendisine saldırıp çantasını çalmaya çalışan Romanyalı'yı iki hamlede yere serip, polise teslim etti. Liotta, "Günün en yoğun saati olmasına karşın, hiç kimse bana yardım etmeyi denemedi. Umarım bana saldıran adamı hemen serbest bırakmazlar. Ben kendimi savunmayı biliyorum. Ancak benim yerime her hangi biri olsaydı sonuç trajedik olabilirdi" diye konuştu.

Bu arada Liotta'dan yediği dayakla hastanelik olan Romanyalı göçmen, acil serviste yapılan tedavisinin ardından tutuklandı.

YORUM: Kadının kroşesi erkeği yendi.
Kaynak: milliyet

Hiç yorum yok: